Kolkweg 20-01

8243 PN Lelystad

+31 (0)320 767676

24/7 Klantenservice

Open: 08:30 - 17:00

Op werkdagen bereikbaar

Microsoft 365 voor Bedrijven

Microsoft 365 brengt de uitmuntende productiviteit van Office 365 bijeen met eenvoudig(e) apparaatbeheer en -beveiliging om mensen en informatie op een intelligente nieuwe manier te verbinden.

Krijg meer gedaan

FUNCTIES & SJABLONEN
SNEL AAN DE SLAG

Start projecten snel dankzij een grote verscheidenheid aan gebruiksklare sjablonen voor Word, Excel, PowerPoint, Publisher en Access.

EXCEL
ZET JE GEGEVENS OM IN INZICHTEN

Presenteer je gegevens op nieuwe manieren met nieuwe grafieken en afbeeldingen. Vind de opdracht die je nodig hebt om de resultaten te krijgen die je wilt met Uitleg. Presenteer gegevens visueel door met één klik opmaak, sparklines, grafieken en tabellen toe te passen.

WORD
BETER SCHRIJVEN

Maak die eerste lege pagina snel vol door materiaal over je onderwerp te verkennen en toe te voegen met bronvermeldingen met behulp van Onderzoek. Breng de finishing touches aan met Editor, een geavanceerd taalprogramma om je spelling, grammatica en stijl te verbeteren.

POWERPOINT
PRESENTEER MET ZELFVERTROUWEN

Maximaliseer de visuele impact van je presentatie met Designer. Maak in één klik vloeiende filmische bewegingen met Morphing. Til het naar een hoger niveau met interactieve, niet-lineaire presentaties met behulp van Weergave voor presentator en Zoom.

ONENOTE
ORGANISATIE, SAMENWERKING EN IDEEËNVORMING ZIJN GEMAKKELIJK

Organiseer je notities gemakkelijk met notitieboeken, secties en pagina’s. Zoek vervolgens snel in getypte of handgeschreven notities, evenals afbeeldingen, om altijd te vinden wat je nodig hebt.

 

ACCESS​
MAAK EENVOUDIG JE EIGEN DATABASE-APPS IN EEN GEWENSTE INDELING

Van het maken van desktopdatabases en het verzamelen van inzichten tot het integreren en delen van gegevens uit verschillende clouddatabases en -apps.

Klik op de bewerken-knop om deze tekst te wijzigen. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Een klein bedrijf kan de tijd die het aan besluitvorming besteedt, gemiddeld met 17% verkorten door belangrijke organisatiedocumenten op te slaan en te beheren op een betrouwbare, centrale locatie in de cloud.

SNEL AAN DE SLAG MET NIEUWE FUNCTIES EN SJABLONEN

Start projecten snel dankzij een grote verscheidenheid aan gebruiksklare sjablonen voor Word, Excel, PowerPoint, Publisher en Access.